Tornister pełen mocy w nowej kampanii Herlitz

Herlitz razem z agencją Chapter1 przenoszą tornistry w świat superbohaterów, by swoimi mocami wspierały dzieci w szkole.

Tornistry nie mają dobrego PR-u. Trudne do wymówienia, trudne do noszenia, kojarzą się zwłaszcza rodzicom z ciężkim i niewygodnym klamotem. Herlitz razem z poznańską agencją Chapter1 postanowił podważyć stereotypowe myślenie o tornistrach. Twórcy nowej kampanii zdecydowali się pokazać je  jako superbohaterski ekwipunek, który dzięki swoim niezwykłym mocom sprawia, że szkoła może stać się prawdziwą przygodą. Tak narodził się SuperT – tornister pełen mocy.

Kampania wystartowała 11 sierpnia i obejmować będzie działania performance'owe w Google Display Network i Facebook Ads (Facebook, Instagram i Instagram Stories). Równolegle akcję będzie wspierać Świat Matyldy – popularna wśród dzieci i rodziców influencerka, która rzuci SuperT wyzwania na miarę szkolnych przygód. Komunikację dopełni kampania content marketingowa budująca wizerunek i wspierająca SEO.

Za strategię, big idea, kreację, strategię promocji, optymalizację kampanii oraz współpracę z influencerem i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada poznańska agencja Chapter1.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.