Westfield Arkadia z nowym ekranem Clear Channel

Reklamodawcy mogą liczyć na prawie 5 milionów kontaktów miesięcznie.

W lipcu został wymieniony ekran na zewnętrznej elewacji warszawskiego centrum handlowego Westfield Arkadia. Obecnie jest to najnowocześniejszy ekran w Polsce. Zarządza nim Clear Channel, firma reklamy zewnętrznej mająca szeroką ofertę ekranów DOOH zarówno w galeriach handlowych, jak i przestrzeni miejskiej.

Na ekranie spoty reklamowe 3D mogą być wyświetlane przy częstotliwości odświeżania 3 840 Hz. Ekran wyposażony jest w czujnik jasności - w pełnym słońcu osiąga 10 000 nitów (1 kandela/cm kw.) Zadbano o energooszczędność - użycie energii jest o 30% niższe niż w poprzednim ekranie.

Ekran Clar Channel, zamontowany przy głównym wejściu do jednego z najpopularniejszych centrów handlowych w Warszawie, generuje miesięcznie prawie 5 milionów kontaktów, co sprawia, że świetnie nadaje się na reklamę wizerunkową oraz zasięgową.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.