Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
Torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty powstają z przetworzonego ekoplakatu.
Za produkcję e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital. – Sklep So!city z założenia miał być produktem, który od podstaw będzie tworzony własnymi siłami. Prace ruszyły w styczniu 2022 r. Przygotowaliśmy koncepcję, wymyśliliśmy produkty, zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy e-sklep, a teraz zajmiemy się jego promowaniem. Taki sklep jesteśmy w stanie przygotować dla każdego z naszych klientów – mówi Marcin Stan, założyciel i prezes Cityboard Media.
Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie bannerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6×3 m) i ekranach ecolight w stolicy.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.