Orlen z kampanią o sponsoringu [wideo]

Hasło: "Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek".

Koncern naftowo-energetyczny PKN Orlen rusza z wizerunkową kampanią reklamową, w której chwali się swoim zaangażowaniem w sponsorowanie sportu. Kampania wspiera akcję poszukiwania młodych talentów sportowych, a do reklamy zaangażowano mistrzów świata: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i Bartosza Kurka.

– PKN Orlen jest największym sponsorem polskiego sportu, zarówno tego na poziomie zawodowym, jak i amatorskim, ale także angażuje się w rozwoju młodych talentów. Nasza najnowsza inicjatywa, realizowana wspólnie z mistrzami świata polskiego sportu, stwarza młodym ludziom możliwości rozwijania ich talentów i spełniania marzeń – mówi Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja Heart & Brain. Reklamy będą emitowane w TV, prasie i internecie, w tym m.in. w mediach społecznościowych. Media zakupiła agencja Sigma Bis.

Grupa Orlen jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Paraolimpijskigo, Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Koszykówki oraz sponsorem ponad 70 klubów sportowych w kraju, a dzięki przejęciu Lotosu stała się także sponsorem: reprezentacji narodowej w piłce nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego i Polskiego Związku Tenisa. Najdroższym projektem sponsoringowym koncernu jest jednak kontrakt tytularny z zespołem Formuły 1 Alfa Romeo F1 Team Orlen.

Maciej Burlikowski 1696 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.