Orlen z kampanią o sponsoringu [wideo]
Hasło: "Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek".
– PKN Orlen jest największym sponsorem polskiego sportu, zarówno tego na poziomie zawodowym, jak i amatorskim, ale także angażuje się w rozwoju młodych talentów. Nasza najnowsza inicjatywa, realizowana wspólnie z mistrzami świata polskiego sportu, stwarza młodym ludziom możliwości rozwijania ich talentów i spełniania marzeń – mówi Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen.
Za realizację kampanii odpowiadała agencja Heart & Brain. Reklamy będą emitowane w TV, prasie i internecie, w tym m.in. w mediach społecznościowych. Media zakupiła agencja Sigma Bis.
Grupa Orlen jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Paraolimpijskigo, Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Koszykówki oraz sponsorem ponad 70 klubów sportowych w kraju, a dzięki przejęciu Lotosu stała się także sponsorem: reprezentacji narodowej w piłce nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego i Polskiego Związku Tenisa. Najdroższym projektem sponsoringowym koncernu jest jednak kontrakt tytularny z zespołem Formuły 1 Alfa Romeo F1 Team Orlen.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.