WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową [wideo]

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan.

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet. To marka technologiczna z ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP, która we wrześniu świętuje swój rok obecności pod nowym brandem. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot & Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digitalu Sales & More.

Maciej Florek 2373 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.