I.pl - nowy portal od Polska Press
Ma dla niego pracować 800 dziennikarzy w regionach oraz 40 redaktorów w redakcji centralnej.
- Temat portalu horyzontalnego przedstawiłam zaraz po moim przyjściu do firmy – byłam przekonana, że musi powstać nowy, zupełnie inny od obecnych na rynku portal informacyjny – mówi Dorota Kania, członek zarządu i redaktor naczelna Polska Press Grupy. – Jesteśmy obecni w każdym regionie Polski. Pod względem treści korzystamy z potencjału wszystkich naszych redakcji lokalnych. Najsilniejszą obecność w regionach, na poziomie wszystkich powiatów w Polsce, łączymy z nową, specjalnie utworzoną redakcją w Warszawie. Łącznie na rzecz portalu treści tworzyć będzie 800 dziennikarzy w regionach oraz 40 redaktorów w redakcji centralnej.
Redaktorem naczelnym portalu został Piotr Kotomski. Projekt graficzny serwisu, od konceptu na logotyp i identyfikację wizualną, realizowany został pod kierunkiem Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Polska Press Grupy.
- I.pl posiada funkcjonalności niedostępne dla naszych konkurentów, budując prawdziwą siłę połączonych mediów regionalnych z nowym portalem o zasięgu ogólnopolskim. Serwis to brakujący dotychczas element w strukturze naszych portali. To strategiczny krok w stronę jeszcze większej siły naszej firmy, która bazując na dotychczasowym potencjale, ma realną szansę wejścia do grona pierwszych trzech grup medialnych w Polsce – zarówno pod względem zasięgu treści, jak i efektywności biznesowej – zapowiada Tomasz Przybek, prezes Polska Press Grupy.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.