Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy “Czujesz klimat?" Rossmanna
Pierwszym ambasadorem inicjatywy został miesiąc temu Artur Rojek.
Rossmann chce ułatwić klientom wybór bardziej przyjaznych środowisku produktów oznaczając je w sklepach stacjonarnych logotypem “Czujesz klimat?”, a na stronie rossmann.pl oraz w aplikacji Rossmann PL dodając jeszcze piktogramy symbolizujące naturalny, przyjazny skład, dobre dla środowiska opakowanie i “bardziej zielony” sposób produkcji.
W ramach akcji “Czujesz klimat?” Rossmann został również sponsorem Opener’a, na którym w br. po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena “Czujesz klimat?” zasilana wodorem, Off Festival – festiwalu stworzonego przez Artura Rojka oraz Great September – festiwalu i konferencji dla branży muzycznej w Łodzi, wspólnej inicjatywy Rojka i Łukasza Minty (20-22 października br.).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.