Ekstraklasa szykuje kampanię wizerunkową

To pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.

Spółka Ekstraklasa, zarządzająca rozgrywkami najwyższego szczebla ligi piłkarskiej w kraju, szykuje wizerunkową kampanię reklamową. Będzie to kampania wizerunkowa i wspierająca frekwencję - szczegóły zostaną ujawnione 14 września. Kreacje reklam przygotowuje agencja Gong.

Mecze ubiegłego sezonu Ekstraklasy obejrzało na żywo w sumie blisko 2,25 mln kibiców. Trzeba pamiętać, że z powodu ograniczeń pandemicznych stadiony mogły być wypełnione tylko w połowie i taki stan obowiązywał do końca lutego br. Od 1 marca limit został zniesiony. A sprzedaż biletów oprócz pieniędzy za transmisje telewizyjne (prawa mediowe) oraz kontraktów sponsorskich to jedne z głównych źródeł utrzymania klubów. Ekstraklasa wypłaciła klubom w sezonie 2021/22 łącznie 240 mln zł i obecnie jest w trakcie przetargu na prawa mediowe na cztery kolejne sezony (od 2023/24 do 2026/2027). A chętnych do podziału jest więcej – od minionego sezonu Ekstraklasa powiększyła się z 16 do 18 zespołów w rozgrywkach.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.