Ekstraklasa szykuje kampanię wizerunkową
To pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.
Mecze ubiegłego sezonu Ekstraklasy obejrzało na żywo w sumie blisko 2,25 mln kibiców. Trzeba pamiętać, że z powodu ograniczeń pandemicznych stadiony mogły być wypełnione tylko w połowie i taki stan obowiązywał do końca lutego br. Od 1 marca limit został zniesiony. A sprzedaż biletów oprócz pieniędzy za transmisje telewizyjne (prawa mediowe) oraz kontraktów sponsorskich to jedne z głównych źródeł utrzymania klubów. Ekstraklasa wypłaciła klubom w sezonie 2021/22 łącznie 240 mln zł i obecnie jest w trakcie przetargu na prawa mediowe na cztery kolejne sezony (od 2023/24 do 2026/2027). A chętnych do podziału jest więcej – od minionego sezonu Ekstraklasa powiększyła się z 16 do 18 zespołów w rozgrywkach.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.