Netflix otwiera biuro w Warszawie

Będzie koordynować działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (28 rynków).

Amerykański serwis streamingowy zdecydował się otworzyć w Warszawie biuro, które będzie koordynowało aktywności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (28 rynków). Dotychczas nasz region był zarządzany przez Netfliksa z Amsterdamu.

– W najbliższych miesiącach skupimy się na rekrutacji profesjonalistów z różnych specjalności, wzmacnianiu naszej obecności lokalnie oraz współpracy z firmami z branży audiowizualnej – zapowiada Anna Nagler, dyrektor ds. lokalnych seriali oryginalnych CEE w Netflix.

Wśród stanowisk, na które Netflix poszukuje kandydatów, są m.in.: marketing manager, marketing production manager czy social media marketing manager.

Netflix uruchomił polską wersję serwisu w 2016 r., a w ciągu minionych dwóch lat, jak twierdzi, zainwestował 490 mln zł w lokalne polskie filmy i seriale (przypomnijmy, że w kwietniu br. ogłosił realizację aż 18 krajowych produkcji).

Łukasz Kłuskiewicz, dyrektor ds. filmów w regionie CEE w Netflix, mówi: – Dzięki otwarciu biura w Warszawie będziemy jeszcze bliżej lokalnej społeczności kreatywnej, co – mam nadzieję – zaowocuje jeszcze bardziej fantastycznymi projektami i współpracą.

Maciej Burlikowski 1696 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.