Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
Na zawieszenie normalnej emisji reklam zdecydowali się m.in. czołowi operatorzy cyfrowych nośników OOH.
Firma Ocean Outdoor, właściciel ekranu na słynnym londyńskim placu, wstrzymała do północy 8 września wyświetlanie reklam na rzecz wielkiego zdjęcia Elżbiety II. Zapowiedziała, że tak samo postąpi w dniu pogrzebu królowej 19 września – wszystkie reklamy zostaną wstrzymane na 24 godziny i zastąpione pamiątkowym przekazem.
Clear Channel UK podjął decyzję o wyświetlaniu portretu królowej na wszystkich ekranach cyfrowych w Wielkiej Brytanii do 6 rano 10 września. Decyzję o wstrzymaniu emisji reklam przez 24 godziny po ogłoszeniu śmierci Elżbiety II ogłosił też inny wielki operator nośników reklamy zewnętrznej JCDecaux. Firma ma również wstrzymać emisję reklam cyfrowych w dniu pogrzebu królowej i wygaszać wszystkie nośniki znajdujące się wzdłuż trasy, którą będzie podążać kondukt żałobny.Na wstrzymanie działań reklamowych w związku z narodową żałobą zdecydowały się niektóre marki, w tym internetowa firma Moonpig znana głównie ze sprzedaży spersonalizowanych kartek okolicznościowych (kampania miała ruszyć 10 września) oraz producent luksusowych aut Lexus (start kampanii był planowany na 12 września). Nadawanie reklam zawiesiły także czasowo komercyjne stacje telewizyjne ITV i Channel 4.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.