Kinga Grzelewska przewodniczącą jury Kreatury 2022

Managing partner and creative director MullenLowe Warsaw poprowadzi obrady jury konkursu.

Kinga Grzelewska z reklamą związana jest od 20 lat. Zaczynała jako copywriterka, a obecnie jest dyrektor kreatywną i zarządzającą MullenLowe Warsaw. Jej prace były nagradzane w Polsce i za granicą. Wiele razy zasiadała w jury polskich i europejskich konkursów reklamowych – m.in. KTR i Golden Drum. – Dobra kreacja wymaga otwartości, empatii i odwagi. A te wartości są szczególnie potrzebne w trudnych czasach – mówi Kinga Grzelewska.

Kreaturę już od kliku lat komunikujemy jako Konkurs Niezależnej Kreacji. Szukamy niezależnego, odważnego myślenia. Uważnie przyglądamy się nietypowym zjawiskom i formatom. Nie oznacza to jednak, że do Kreatury zgłaszają się wyłącznie agencje niezależne – jury nagradzało wielokrotnie także agencje sieciowe czy domy mediowe. I tym razem liczymy na różnorodną reprezentację reklamowego rynku.

Od czterech lat wspieramy w ramach Kreatury młodych kreatywnych. Marka Skoda i w tym razem przygotowała dla nich specjalny brief. Najlepsi młodzi twórcy (do 30. roku życia) otrzymają nagrody w kategorii specjalnej Kreatura X, do której zgłoszenia są bezpłatne.

Organizatorem Kreatury jest VFP Communications, wydawca “Media Marketing Polska”. Zgłoszenia przyjmujemy do 13 października. Skład jury, lista kategorii, regulamin i więcej informacji na Kreatura.pl.

Tomasz Wygnański 767 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.