Finał US Open oglądało średnio 2,65 mln widzów

Była to jak dotąd najchętniej oglądana transmisja meczu Wielkiego Szlema w Polsce.

Tegoroczne US Open na antenach Eurosportu śledziło rekordowe 4,4 miliona widzów. To wynik o aż 63% lepszy niż w ubiegłym sezonie. Podczas transmisji ostatniego turnieju Wielkiego Szlema w roku Eurosportu 1 osiągnął średni udział w rynku na poziomie 1,32% (+113% względem ubiegłego roku), a Eurosport 2 aż 1,17% przy wzroście rok do roku o 133%.

Sobotni finał Iga Świątek – Ons Jabeur oglądało średnio aż 2,65 mln widzów – 1,6 mln w TVN i 1,05 mln w Eurosporcie 1, co dało obu stacjom 28,5-procentowy udział w rynku. W kluczowych momentach spotkanie śledziło nawet 3,13 mln osób. Mecz o tytuł w US Open wyprzedził tym samym dwa finały Roland-Garros z udziałem Igi Świątek i był najchętniej oglądaną transmisją Wielkiego Szlema w Polsce w historii (wszystkie dane: Nielsen Media).

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.