E-mobility Media Awards przyznane po raz drugi
Wśród nagrodzonych są marki - Orlen Charge, Tesla, Volkswagen i Ford Mustang Mach-E oraz media - Polska Press, Moto.pl i "Dziennik Bałtycki".
Za Markę Roku w kategorii motoryzacja uznano amerykańską Teslę, która “w najszerszy sposób poprzez informacje pojawiające się w mediach dotarła do odbiorców”. Nagrodę Marka Roku w kategorii infrastruktura otrzymał Orlen Charge za konsekwentną rozbudowę infrastruktury ładowania aut elektrycznych w całej Polsce oraz promocję niskoemisyjnego transportu. Grupą Motoryzacyjną Roku został Volkswagen jako lider rynku samochodów elektrycznych w Polsce.
Konkurs e-Mobility Media Awards wyróżnia także dziennikarzy i media budujące świadomość społeczną w zakresie pojazdów elektrycznych. Dziennikarzem Roku został Mateusz Żuchowski z Grupy WP, który wyróżnił się największą aktywnością w promowaniu idei elektromobilności oraz opublikował najwięcej autorskich treści poświęconych zrównoważonemu transportowi. Nagrodę Grupy Medialnej Roku otrzymała Polska Press, za Medium Branżowe Roku uznano należący do Agory portal moto.pl (za “wysoką jakość merytoryczną tworzonych treści oraz szerokie spojrzenie na aspekt elektromobilności”), a za Medium Lokalne Roku – “Dziennik Bałtycki”, który promuje ekologiczne rozwiązania w transporcie miejskim. Wydarzeniem Medialnym Roku został cykl szkoleń Mercedes EQ Tour.
Z pełną listą nagrodzonych można zapoznać się na stronie PSPA.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.