Veolia ruszyła z kampanią edukacyjną zachęcającą do efektywnego korzystania z ciepła

"Stopień mniej znaczy więcej" to główne hasło kampanii edukacyjnej Veolii Polska, której celem jest przekonanie mieszkańców, że nawet prosta zmiana nawyków korzystania z ogrzewania przekłada się na ograniczenie zużycia paliw, zmniejszenie rachunków i poprawę warunków środowiskowych.

Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce
Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce
Kampania jest prowadzona w Łodzi i Poznaniu, w miastach, w których Veolia odpowiada za produkcję i dostawy ciepła. Veolia, która jest największym prywatnym producentem i dostawcą ciepła w Polsce podjęła wyzwanie czynnej promocji właściwych nawyków w zakresie użytkowania ciepła w ramach kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej”. Inicjatywa oparta jest na przekazie, że zmniejszenie temperatury ogrzewania nawet o jeden stopień przynosi oszczędności, jest korzystne dla zdrowia i ma pozytywny wpływ na środowisko. Ta niewielka zmiana nie ma wpływu na poczucie komfortu cieplnego osób przebywających w mieszkaniu, a w praktyce oznacza to 5 – 8% oszczędzonego ciepła, zmniejszenie negatywnych efektów przegrzewania organizmu i redukcję emisji pochodzących ze spalania paliw w elektrociepłowni.

„Nasza kampania ma na celu przekonanie końcowych odbiorców ciepła, że prosta zmiana nawyków się po prostu opłaca. Wierzę, że wykorzystane w kampanii argumenty odwołujące się do benefitów - oszczędzania, troski o planetę i naszego własnego zdrowia - przekonają ludzi do trwałej zmiany przyzwyczajeń związanych z korzystaniem z ciepła. Kampania “Stopień mniej znaczy więcej” jest realizacją misji Veolii oraz umacnia naszą pozycję jako lidera transformacji ekologicznej.” – mówi Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce.

Rozsądne i odpowiednie korzystanie z ogrzewania jest najprostszym działaniem, które ma realny wpływ na podniesienie wspólnego bezpieczeństwa energetycznego. Dlatego w kampanię w Poznaniu bezpośrednio zaangażował się Jacek Jaśkowiak, Prezydent Miasta. Zgodnie z jego decyzją, w nadchodzącym sezonie grzewczym, w budynkach urzędu miasta, które są podłączone do miejskiej sieci ciepłowniczej zarządzanej przez Veolię, zostanie obniżona temperatura o jeden stopień.

Kampania jest prowadzona głównie w Łodzi i Poznaniu, w miastach, w których Veolia odpowiada za produkcję i dostawy ciepła. Nośniki obejmują: outdoor - citylighty, reklamy na przystankach autobusowych i autobusach miejskich; radio - anteny stacji grupy Agora: Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio; Internet - platformę Onet i Business Insider oraz sieci afiliacyjne.

Dodatkowo w ramach kampanii na stronie www.wielkopolskaenergia.pl stworzono sekcję „Stopień mniej znaczy więcej”, gdzie dostępne są proste porady, co robić żeby efektywnie i oszczędnie wykorzystywać ciepło w domu lub mieszkaniu.

Veolia swoją kampanią chce zwrócić także uwagę, że nadchodzący okres zimowy oznacza dodatkowo zwiększone zapotrzebowanie na surowce energetyczne potrzebne do produkcji ciepła. Dlatego w obecnych warunkach ograniczonej dostępności paliw, szczególnie ważna staje się społeczna odpowiedzialność za efektywne wykorzystanie produkowanej z nich energii elektrycznej i ciepła.

Grupa Veolia w Polsce w Polsce dąży do tego, by stać się wzorcową firmą w obszarze transformacji ekologicznej. Od 25 lat jest sprawdzonym partnerem miast i przemysłu na terenie całego kraju. Opierając się na wiedzy i doświadczeniu oferuje innowacyjne usługi dostosowane do potrzeb Klientów. Inwestując w rozbudowę i modernizację swojej infrastruktury produkcyjnej i dystrybucyjnej, a także rozwijając działalność w zakresie efektywnego zarządzania energią, gospodarki wodno-ściekowej i odpadowej zapewnia najwyższą jakość usług. Wpisując się w model gospodarki o obiegu zamkniętym tworzy i wdraża rozwiązania efektywne ekonomicznie i przyjazne dla środowiska przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju miast i przemysłu.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.