Praca za Rogiem z nową komunikacją

W drugiej połowie września strona WWW oraz aplikacja mobilna, w której można znaleźć pracę, korzystając z geolokalizacji, prowadzi kampanię obejmującą m.in. dwa filmy na YouTube.

Dotąd marka kierowała komunikację do szerokiego grona odbiorców, stawiając na promocję strony pracazarogiem.pl i aplikacji mobilnej jako miejsca, w którym można znaleźć każdą pracę. Nowa kampania skupia się na pokazaniu łatwości w procesie aplikowania oraz promowaniu rekrutacji poprzez oferty ze stawkami wynagrodzeń. Obejmuje dwa filmy na YouTube, kampanię display oraz na Facebooku.

– Ogłoszenia, które mają dodane stawki wynagrodzeń w naszej aplikacji lub przy ogłoszeniu na stronie WWW, są dwukrotnie częściej wyświetlane przez potencjalnych pracowników – mówi Rafał Glogier-Osiński, country manager LMC Polska, firmy, która jest właścicielem brandu Praca za Rogiem.

Praca za Rogiem ma średnio 1,2 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.

Paweł Piasecki 946 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.