Pracuj.pl startuje z nową odsłoną kampanii [wideo]

Za koncepcję kreatywną platformy "W środowisku Pracuj.pl" odpowiada agencja Brasil.

Kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii “W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych awatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa “Po robocie”, w której Pracuj.pl wraz z partnerami zachęca do różnych form odpoczynku po pracy.

W ramach kampanii zaplanowana została odsłona telewizyjna w czołowych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w popularnych serwisach VoD (Player, Polsat Box Go), portalach horyzontalnych (Onet, Wirtualna Polska) i na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Promocję portalu uzupełniać będą branded content tworzony z partnerami medialnymi, współprace influencerskie i podcasty. Użytkownicy serwisu będą mieli okazję zapoznać się z przekazem kampanii za pośrednictwem partnerów projektu takich jak m.in. Multikino (spoty i OOH w kinach), Spotify (playlisty, reklama), Weekend.gazeta.pl (branding i partnerstwo serwisu), Wolt (promocja 360, social media) i 70 klubów fitness (OOH). Kampanii towarzyszyć będą bony i nagrody u wybranych partnerów oraz gadżety Pracuj.pl stworzone m.in. z markami Pan Tu Nie Stał oraz Kubota. Ponadto treści promujące Pracuj.pl towarzyszyć będą także drugiemu sezonowi polskiej wersji serialu “The Office” emitowanego w Canal+.

Za koncepcję kreatywną platformy “W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W projekt zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV, OOH). Kampanie performance i wideo marketing prowadzi zespół promocji online Pracuj.pl. Za kampanię w sklepach sieci Biedronka odpowiada agencja Recevent. Komunikację projektu wspierają agencje Linkleaders (PR earned i paid), More Bananas (social media), MCS (influencerzy) i Agencja Nie Do Ogarnięcia (materiały kreatywne).

Maciej Florek 2378 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.