W 2021 r. TVN miał przychody z reklam wyższe o blisko 11% niż rok wcześniej
Wyniosły blisko 1,62 miliarda złotych.
Na te 1,619 mld zł wpływów TVN złożyły się: 1,416 mld zł przychodów z emisji reklam (wzrost o 9,7%) i 203,1 mln zł ze sponsoringu (wzrost o 18%).
Oprócz przychodów reklamowych istotną pozycję w bilansie TVN zajmują przychody abonamentowe, czyli przychody od operatorów platform cyfrowych i telewizji kablowych oraz przychody z subskrypcji VoD. W zeszłym roku wyniosły one 358,4 mln zł i były o 25% wyższe (o 72 mln zł) niż w 2020 r.
TVN jest nadawcą 12 kanałów telewizyjnych w Polsce: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN24 BIS, TVN Style, TVN Turbo, HGTV, TVN Fabuła, TVN International, TVN International West oraz TVN International Extra. Emitują one wiadomości, programy informacyjne i rozrywkowe, seriale oraz filmy fabularne. Głównym produktem online grupy jest Player – platforma VoD umożliwiająca dostęp do biblioteki seriali i programów telewizyjnych. TVN jest też właścicielem 32% udziałów Canal+ Polska, operatora platformy telewizji satelitarnej Canal+. Od 2015 r. właścicielem TVN była amerykańska firma mediowa Scripps Networks Interactive (SNI). W 2018 r. SNI zostało przejęte przez amerykański koncern mediowy Discovery. W kwietniu br. nastąpiła fuzja koncernów Discovery i WarnerMedia (część AT&T), w wyniku której powstał koncern Warner Bros. Discovery. W czerwcu br. nastąpiło połączenie spółki Discovery Communications Benelux BV ze spółką Polish Television Holding BV (dotychczasowy właściciel TVN), w wyniku czego Discovery Communications Benelux BV, jako podmiot przejmujący, została jedynym akcjonariuszem TVN.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.