1 października po raz 4. obchodzimy Dzień Polskiej Muzyki

Kulminacyjnym punktem akcji jest godzina (10-11 rano) tylko z polską muzyką na antenach blisko 100 stacji wspierających kampanię.

1 października po raz czwarty organizowany jest Dzień Polskiej Muzyki. To kampania społeczna, która promuje polską muzykę i zwiększa świadomości Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki, a także wspiera rodzimy rynek muzyczny. Przez cały dzień polska muzyka dominuje w blisko 100 stacjach radiowych i telewizjach muzycznych biorących udział w akcji, a między godziną 10 a 11 ma wyłączność w ramówkach. Internetowe Radio Nowy Świat zaplanowało na ten dzień specjalne polskie wydanie “Koncertu życzeń” (10:00-12:00), które poprowadzą Joanna Kołaczkowska i Marcelina Słomian. Akcję wspierają także największe serwisy streamingowe, w tym Spotify, Tidal oraz YouTube Music.

Akcja jest również szeroko obecna w sieci Empik poprzez serwis Empik Music oraz zniżki i specjalne okazje w sklepach stacjonarnych, punktach Empik Bilety i na stronie empik.com. Od 28 września do 11 października klienci salonów i sklepu internetowego mogą m.in. kupić płyty polskich artystów w cenie od 17,99 zł. Ponadto w tym okresie w salonach Empik grane będą wyłącznie utwory polskich wykonawców. Na zniżki i specjalne okazje przy zakupie biletów na koncerty polskich artystów mogą ponadto liczyć użytkownicy serwisów Going, eBilet.pl, Eventim i Ticketmaster.

– Polska muzyka od kilku lat przeżywa swój rozkwit i zyskuje na jakości. Świadczy o tym fakt, że cztery na pięć najlepiej sprzedających się wydarzeń w 2022 r. na eBilet to właśnie te z udziałem polskich artystów. Tylko w tym roku wspólnie z Allegro zrealizowaliśmy dwie rekordowe przedsprzedaże, gdzie pule biletów na Męskie Granie i koncerty Dawida Podsiadły wyczerpały się zaledwie w kilka minut – mówi Edyta Sidwa, prezeska eBilet.

Organizatorem akcji prowadzonej od 2019 r. jest Fundacja Empower Poland, a partnerem obecnej 4. edycji jest ZAIKS.

Paweł Piasecki 932 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.