TVN24 Telewizją Roku, RMF Maxx Siecią Radiową Roku, a Onet Audio Platformą Podcastową Roku

Nagrody specjalne otrzymały Grupa Kino Polska oraz Radio Nowy Świat i Radio 357. Serialem Roku została "Odwilż" (HBO Max).

Redakcja „Media Marketing Polska” po raz 20. przyznała doroczne nagrody mediom elektronicznym. Tradycyjnie ogłosiła to w raporcie „Nadawcy”.

Tytułem Telewizja Roku nagrodzono TVN24. Siecią Radiową Roku zostało RMF Maxx, a Platformą Podcastową Roku Onet Audio. Tytuł Serial Roku trafił do HBO Max za serię kryminalną „Odwilż”.

Redakcja przyznała też dwie nagrody specjalne. Nagrodą Skuteczna Strategia uhonorowano Grupę Kino Polska (Kino Polska TV), a nagrodą Nowa Jakość podzieliły się radiostacje internetowe Radio Nowy Świat i Radio 357. Przyznano też wyróżnienia Polsat News i RMF24.

Raport „Nadawcy” omawia najważniejsze zjawiska na rynku wideo i audio. Prezentuje też wyniki biznesowe największych graczy z rynku TV, VoD i radia.

Redakcja „Media Marketing Polska” przyznaje nagrody mediom elektronicznym (telewizja i radio) corocznie od 2002 r. – początkowo ogłaszała je w raporcie „Telewizja (lata 2002-2010), a od 2011 r. przy okazji publikacji raportu „Nadawcy”. Trzy lata temu poszerzono zakres raportu o rynek VoD i podcasty.

Piotr Machul 369 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.