Havas Media będzie odpowiadać za obsługę kampanii digitalowych Lidl Polska

Współpraca Havas Media i Lidl Polska w obszarze mediów tradycyjnych trwa od 2016 r.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Havas Media od listopada br. będzie współpracować z marką Lidl Polska w zakresie komunikacji w mediach digital. Tym samym agencja Havas Media, która już planowała i kupowała media tradycyjne dla tego klienta, teraz będzie kompleksowo obsługiwać detalistę także w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline.
– Bardzo się cieszę z decyzji Lidl Polska o współpracy. Nasza strategia odpowiedziała na potrzeby klienta oraz pokazała nasze silne kompetencje digital, podkreślając również proces współpracy i partnerstwo biznesowe. Mocne wsparcie zaawansowanej analityki zespołu Data Business Intelligence i Havas Programmatic Hub oraz zastosowanie autorskich narzędzi i platform potwierdziły najlepsze dopasowanie oferty – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Group.

Obecna współpraca Havas Media i Lidl Polska trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. Przetarg był audytowany przez firmę Stars. Bliższych jego szczegółów nie podano.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.