Snapchat i świat AR

Polski oddział Httpool (Grupa Aleph) zorganizował 7 września event pod hasłem "A Snapchat Tour Through the World of Augmented Reality" oraz prezentacje dla domów mediowych.

Impreza dla klientów (przede wszystkim przedstawicieli domów mediowych) odbyła się 7 września w godz. 9:30-12 w Warszawie ("Ogrody Wisła", ul. Wioślarska 8). Wzięło w niej udział  kilkadziesiąt osób (samych gości 30). Ze strony Snapchata gościem specjalnym była Yabs (Eyabo) Macauley, Sales Partnership CEE Snap Inc., a z grupy Aleph: Amaia Navas Morales, Global VP Partner Director Aleph for Snapchat i Julio Simal Aguado, EU Partner Director IMS for Snapchat.
 
Całość eventu organizował zespół Snapa w Httpool Polska w składzie: Anna Stanisławska, Rafał Rybarczyk, Marta Jaskuła oraz Grace Błoński, wspierani przez Alvaro Botella Cabalerro z IMS, odpowiedzialnego za marketing ze Snapchatem.
 
W nurcie edukacyjnym eventu głównym tematem było zastosowanie funkcjonalności soczewek w Snapie i prezentacja case study dla kampanii na tej platformie.
 
Równolegle z imprezą w "Ogrodach Wisła" odbyły się  prezentacje dla domów mediowych (6-7 września 2022), w których uczestniczyło w sumie ponad 450 osób (fizycznie i online). Zakres prezentacji, w stosunku do głównego eventu, był rozszerzony o warsztat z budowania i kreatywnego wykorzystania soczewek w kampanii na Snapie, przeprowadzony przez Agustina Salaberry z Social Snack z grupy Aleph.
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.