Shopper Day już 19 października

Wystąpią m.in. przedstawiciele takich firm jak: Allegro, Bolt, Frisco, Morele.net czy Meta.

Shopper Day 2022 to szósta edycja konferencji, podczas której omawiane są narzędzia, trendy i zmiany w retailu – w wydaniu online oraz multichannel. Podczas wydarzenia, organizowanego przez “Media Marketing Polska” i “Handel” (VFP Communications), swoim doświadczeniem i ekspercką wiedzą podzielą się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, dostawcy rozwiązań technologicznych, badacze oraz przedstawiciele domów mediowych. Czy Allegro i marketpace’y zdominują e-commerce? Live commerce – czy to już rewolucja? Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie? To tylko przykłady niezwykle aktualnych i ważnych dla biznesu pytań, z którymi będą mierzyć się prelegenci. Wystąpią m.in. przedstawiciele takich firm jak: Allegro, Bolt, Frisco, Morele.net czy Meta.

Partnerem głównym Shopper Day jest Havas Media Group wraz z Havas Market, partnerzy to agencja badawcza Inquiry oraz firmy Merce.com, Promo Traffic i Reprise. Patronem branżowym jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem technicznym Get Response.

Konferencja odbędzie się 19 października w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Pełny program wydarzenia i wszelkie dodatkowe informacje na stronie shopperday.pl.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.