Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu jest zaprojektowanie plakatu pokazującego, że aby życie było bogatsze i pełniejsze, trzeba zacząć od rozwijania samego siebie. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 27 listopada 2022 r., wgrywając je na platformę online. Werdykt jury poznamy do 9 grudnia 2022 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2023 r.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie: Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS, Rafał Borkowski, zastępca dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej mBank, Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie, Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Lvov, Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS, Katarzyna Miller, psychoterapeutka, publicystka, filozofka, Filip Tofil, artysta grafik, creative director Syfon Studio, członek zarządu STGU, Jacek Wielebski, artysta grafik, aktywista, założyciel stowarzyszenia Traffic Design, Agnieszka Ziemiszewska, artystka graficzka, nauczycielka akademicka.

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest mBank, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.