Havas Market i Persooa łączą siły w e-commerce
Współpraca z Persooa to kolejny krok we wzmocnieniu kompetencji digitalowych i e-commerce’owych Havas Media Group.
Oferta Havas Market i Persooa obejmuje pełen lejek sprzedażowy od działań akwizycyjnych, przez automatyzację marketingu, efektywny kontent i obsługę kanałów sprzedaży, gwarantując przy tym ROI w 90 dni. Kluczowe elementy oferty to narzędzia z obszaru marketing automation i customer Data Platform. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i zaawansowanej personalizacji pozwala sprawnie skalować wynik.
W wyniku wspólnej strategii Havas Market i Persooa utworzonych zostało 5 dedykowanych pakietów dla e-commerce, uwzględniających charakterystykę różnych biznesów:
-
Marketing Automation 2.0 – wdrażanie narzędzia Marketing Automation, w tym kompleksowy onboarding, zaawansowane predykcje zakupowe oraz hiperpersonalizacja komunikacji w optymalnym czasie i kanale z ponad 100 gotowymi taktykami oraz scenariuszami biznesowymi dla różnych branż.
-
Retail Media – monetyzacja ruchu w sklepie internetowym poprzez kompleksową strategię pozycjonowania produktu oraz zaawansowaną personalizację komunikacji.
-
E-commerce Boost – kampanie digital dla e-commerce obejmujące 3 poziomy pakietowe od audytu i badań, przez prowadzenie kompleksowych kampanii performance’owych, po wykorzystanie zaawansowanej analityki i predykcje zakupowe.
-
Digital Targeting Up – zaawansowane analizy grupy docelowej i komunikacji marki przez wdrażanie automatycznych segmentów mających na celu maksymalizację ROI oraz integracje technologiczne z narzędziami Martech.
-
Content Commerce – strategia Content Marketingu oraz Content Maturity przez analizę, produkcję oraz optymalizację treści we wszystkich nośnikach marki z wykorzystaniem autorskich narzędzi Havas Market Forecast oraz Havas Market Retail Insight.
Wzmacnianie ekspertyzy Digital Marketingu jest istotnym elementem naszej nowej strategii w obszarze transformacji cyfrowej pod nazwą Havas One Digital – mówi Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group. - Zaawansowana personalizacja i odpowiednie zarządzanie danymi, a przy tym zwinne wdrażanie projektów, to cecha wyróżniająca naszą ofertę. Kompleksowa oferta Digital dla e-commerce to również szereg badań i rekomendacji oraz zaawansowana analityka i narzędzia własne, wykorzystywane w ponad stu business cases w różnych kategoriach – dodaje Tomasz Kwiatkowski, head of e-commerce operations, Havas Market Poland.
Strategia Havas One Digital jest realizowana w ramach trzech filarów.
-
Bazy materiałów edukacyjnych Havas Academy dotyczącej całego obszaru digital marketingu, podzielonej tematycznie oraz w zależności od stopnia wiedzy.
-
Havas Workshop, czyli cyklu edukacyjnych spotkań wewnętrznych i interaktywnych warsztatów, podczas których eksperci Havas dzielą się wiedzą dotyczącą ich obszarów specjalizacji.
-
Havas Espresso, czyli serii webinariów edukacyjnych skierowanych do obecnych i potencjalnych klientów agencji, podczas których eksperci Havas Media Group szkolą ich z najnowszej wiedzy oraz trendów digital marketingowych.
Efektem strategii jest m.in. uruchomienie nowej jednostki Havas Market świadczącej kompleksowe usługi dla e-commerce. To także rozwój oferty technologicznej i badawczej w ramach jednostki Data Business Intelligence czy też rozwój oferty aktywacji marki we wszystkich kanałach sprzedaży takich jak gaming i metaverse, social media czy influencer marketing.