Viaplay ma milion subskrybentów w Polsce

W marcu 2023 r. podniesie cenę - z 34 zł do 55 zł miesięcznie.

Skandynawski serwis streamingowy Viaplay (Nordic Entertainment Group) w raporcie za trzeci kwartał br. podał, że osiągnął w Polsce 1 milion płatnych subskrypcji. Podobny wynik uzyskał też w Holandii. W Polsce serwis wystartował latem ub.r.

Łącznie w 12 krajach, w których działa Viaplay, na koniec września miał blisko 6,44 mln subskrybentów – w ciągu roku powiększył ich liczbę o 2,82 mln. Na koniec br. zakłada 7,3 mln.

Viaplay zapowiedział, że w marcu przyszłego roku cena subskrypcji wzrośnie z obecnych 34 zł do 55 zł miesięcznie.

Viaplay streamuje m.in. mecze piłkarskie angielskiej Premier League i niemieckiej Bundesligi oraz hokejowe amerykańsko-kanadyjskiej ligi NHL.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.