Viaplay ma milion subskrybentów w Polsce
W marcu 2023 r. podniesie cenę - z 34 zł do 55 zł miesięcznie.
Skandynawski serwis streamingowy Viaplay (Nordic Entertainment Group) w raporcie za trzeci kwartał br. podał, że osiągnął w Polsce 1 milion płatnych subskrypcji. Podobny wynik uzyskał też w Holandii. W Polsce serwis wystartował latem ub.r.
Łącznie w 12 krajach, w których działa Viaplay, na koniec września miał blisko 6,44 mln subskrybentów – w ciągu roku powiększył ich liczbę o 2,82 mln. Na koniec br. zakłada 7,3 mln.
Viaplay zapowiedział, że w marcu przyszłego roku cena subskrypcji wzrośnie z obecnych 34 zł do 55 zł miesięcznie.
Viaplay streamuje m.in. mecze piłkarskie angielskiej Premier League i niemieckiej Bundesligi oraz hokejowe amerykańsko-kanadyjskiej ligi NHL.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane