Rankomat.pl w nowej kampanii pomaga oszczędzać na OC [wideo]

W każdym z sześciu spotów zobaczymy Huberta Urbańskiego, ambasadora marki.

Rankomat.pl wystartował z nową kampanią reklamową, w której zachęca do porównywania cen i wyboru najkorzystniejszej dla siebie polisy, co w czasach kryzysu ma być najskuteczniejszym sposobem na oszczędzanie. Główną częścią nowej kampanii porównywarki są spoty telewizyjne. 30-sekundowy skupia się na benefitach płynących z korzystania z rankomat.pl. Spoty 15-sekudnowe będą pojawiać się w różnych wariantach i zostaną poświęcone poszczególnym elementom oferty porównywarki, np. assistance krótkoterminowym, RankoPomocy Prawnej czy niskiej cenie za polisę OC. W sumie zaplanowano sześć spotów, a w każdym z nich zobaczymy Huberta Urbańskiego, ambasadora marki.

Kampanię przygotował departament marketingu & e-commerce Rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo. Efekty kampanii można zobaczyć w TV, internecie oraz w social mediach marki.

Maciej Florek 2377 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.