Landingi dla Playera: 700 witryn internetowych w 5 lat
Jednym z efektów współpracy polskiego martechu z lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD był cieszący się dużym zainteresowaniem odbiorców landing page filmu "Listy do M. 4"
Takie narzędzie oferuje Landingi - polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, który od 5 lat współpracuje z Playerem – lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD z najszerszą ofertą programową. W ranach współpracy powstało już około 700 witryn internetowych.
- Nasza platforma pozwala Playerowi szybciej i łatwiej tworzyć, modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb landing pages, bez konieczności sięgania po zasoby IT – mówi Błażej Abel, CEO Landingi. Strony są niezależne od serwisu VOD Player, ale pozostają z nim spójne wizualnie. Player może dzięki nam dynamicznie i efektywnie reagować na zmiany w ofercie i w kampaniach, a czas pracy nad stronami docelowymi jest ograniczony do minimum.
Szczególnym wyzwaniem dla platformy Landingi i Playera był czas promocji filmu "Listy do M. 4", który zbiegł się z kolejną falą pandemii koronawirusa.O ile dystrybutorzy takich produkcji zazwyczaj skupiają się na kampaniach offline (plakaty, billboardy), o tyle Player postawił również na mocną kampanię internetową. Końcowym jej elementem stał się landing page stworzony w platformie Landingi, poświęcony temu konkretnemu filmowi. Dzięki odpowiedniej infrastrukturze mógł być dynamicznie dostosowywany do tempa kampanii w każdym momencie jej trwania. W jednym miejscu zostały umieszczone informacje nie tylko o filmie i jego obecności w serwisie, ale także o pakietach, subskrypcjach, formach zakupu – czyli wszystkim tym, na co już nie ma miejsca w serwisie VOD. Efekty to setki tysięcy odwiedzin i wysoki współczynnik konwersji.