Landingi dla Playera: 700 witryn internetowych w 5 lat

Jednym z efektów współpracy polskiego martechu z lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD był cieszący się dużym zainteresowaniem odbiorców landing page filmu "Listy do M. 4"

Specyfika serwisów VOD, które koncentrują się na dostarczaniu użytkownikom sprawnych narzędzi do odtwarzania zgromadzonych treści powoduje, że znalezienie przestrzeni np. na tworzenie kontekstowych treści, czy budowę ścieżki zakupowej, staje się wyzwaniem. Potrzeba więc narzędzia, które pozwala dynamicznie reagować na zmieniające się otoczenie, wprowadzać modyfikacje i ulepszenia.

Takie narzędzie oferuje Landingi - polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, który od 5 lat współpracuje z Playerem – lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD z najszerszą ofertą programową. W ranach współpracy powstało już około 700 witryn internetowych.

- Nasza platforma pozwala Playerowi szybciej i łatwiej tworzyć, modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb landing pages, bez konieczności sięgania po zasoby IT – mówi Błażej Abel, CEO Landingi. Strony są niezależne od serwisu VOD Player, ale pozostają z nim spójne wizualnie. Player może dzięki nam dynamicznie i efektywnie reagować na zmiany w ofercie i w kampaniach, a czas pracy nad stronami docelowymi jest ograniczony do minimum.

Szczególnym wyzwaniem dla platformy Landingi i Playera był czas promocji filmu "Listy do M. 4", który zbiegł się z kolejną falą pandemii koronawirusa.O ile dystrybutorzy takich produkcji zazwyczaj skupiają się na kampaniach offline (plakaty, billboardy), o tyle Player postawił również na mocną kampanię internetową. Końcowym jej elementem stał się landing page stworzony w platformie Landingi, poświęcony temu konkretnemu filmowi. Dzięki odpowiedniej infrastrukturze mógł być dynamicznie dostosowywany do tempa kampanii w każdym momencie jej trwania. W jednym miejscu zostały umieszczone informacje nie tylko o filmie i jego obecności w serwisie, ale także o pakietach, subskrypcjach, formach zakupu – czyli wszystkim tym, na co już nie ma miejsca w serwisie VOD. Efekty to setki tysięcy odwiedzin i wysoki współczynnik konwersji.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.