Biuro Reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego
Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - przekonuje Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.
Strona internetowa kanalsportowy.pl daje użytkownikom dostęp zarówno do programów nadawanych na żywo, jak i do materiałów archiwalnych. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować widzom formaty specjalne i wydarzenia, do których wydawca pozyska prawa sportowe.
– Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo – mówi Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.
Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV – w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.