El Padre Agencją Eventową Roku w raporcie "Media Marketing Polska"

Wyróżnione zostały: Endorfina Events, Live Age oraz Plej.

W tegorocznej edycji raportu “Agencje Eventowe” redakcja magazynu “Media Marketing Polska” przyznała tytuł Agencji Eventowej Roku El Padre. Wyróżnione zostały: Endorfina Events, Live Age oraz Plej.

"Ostatnie lata były nie lada wyzwaniem dla branży eventowej. Nie wszystkim agencjom udało utrzymać się na rynku. Te, które miały wcześniej stabilną sytuację i potrafiły sprawnie dostosować się
do online'owych realiów, wyszły z tej próby zdecydowanie mocniejsze.
Czasy pandemiczne popchnęły większość agencji w stronę digitalu, dzięki temu wachlarz oferty ich usług się zwiększył. Branża ma nowe narzędzia, nowe kompetencje i często silniejsze działy kreacji. Zdecydowana większość agencji notuje duży wzrost obrotów, co potwierdza, że klienci w miarę możliwości odświeżają swoje budżety eventowe" - piszemy we wstępie do raportu, dostępnego razem z listopadowym numerem magazynu “Media Marketing Polska”.

W 2021 r. El Padre - Agencja Eventowa Roku według "MMP" - zrealizowało ponad 200 projektów eventowych dla 42 klientów. Jak piszemy w raporcie, agencja świetnie radzi sobie w nowym biznesie, a jednocześnie utrzymuje bardzo dobre relacje ze stałymi klientami. W ostatnim roku poszerzyła ofertę m.in. o realizację międzynarodowych konferencji i kongresów odbywających się pod egidą Unii Europejskiej, Organizacji Narodów Zjednoczonych, a także innych międzynarodowych instytucji i organizacji. Do portfolio usług dodano również kompleksową organizację stref festiwalowych, organizację misji gospodarczych w kraju i za granicą czy organizację międzynarodowych eventów odbywających się Polsce, finansowanych przez komercyjnych klientów.

Endorfina Events otrzymała wyróżnienie za "wzorową progresję" - rozwój oferty usług, Live Age za "efektywność i efektowność", a Plej za "zespół na 5" (inwestycje w zespół pozwoliły na znaczne wzmocnienie kompetencji).

Raportowi tradycyjnie towarzyszyło badanie agencji eventowych. Badanie przeprowadziła firma Kantar Polska metodą wywiadów telefonicznych. Próbę wyjściową do badania stanowiły połączone listy klientów zgłoszonych przez poszczególne agencje objęte badaniem. W badaniu ocenianych było 15 agencji.

Raport Agencje Eventowe 2022 dostępny TUTAJ.

Katarzyna Kacprzak 663 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.