Tandem Audio Broker i Helios Media - nowe zespoły sprzedaży reklam Agory

Tandem Audio Broker zastępuje od grudnia 2022 r. dotychczas funkcjonującą jednostkę Tandem Media. Zespół sprzedający reklamy w sieci kin Helios będzie funkcjonować jako osobna spółka - Helios Media sp. z o.o.

Od grudnia 2022 r. Tandem Audio Broker (TAB) będzie oferować reklamę oraz akcje specjalne na antenach, w streamach internetowych i bibliotece podcastów rozgłośni Grupy Radiowej Agory: Radia Tok FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda, a także w serwisie Tuba. Nowością będzie oferta z zakresu cyfrowych kampanii spotowych o nazwie Audio Reach, oparta na treściach cyfrowych Grupy Radiowej Agory, Gazeta.pl oraz Onnetwork.tv.

Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Audio Broker
Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Audio Broker
– Nasze wpływy ze sprzedaży produktów cyfrowych, np. związanych z podcastami Tok FM czy streamingiem programu radiowego, od kilku lat dynamicznie rosły. Skłoniło to nas do wyodrębnienia w strukturze organizacyjnej samodzielnej komórki sprzedażowej poświęconej reklamie digital audio pod kierownictwem Karoliny Grzechnik – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający TAB. Spółka będzie także pośredniczyć w zakupie komunikacji reklamowej przy produkcjach ponad 100 niezależnych podcasterów, a także wspierać reklamodawców w produkcji tzw. branded podcasts. Serwis TAB pod adresem tandemaudio.pl ruszy w grudniu br.

Z kolei na początku stycznia 2023 r. nowa spółka Helios Media sp. z.o.o. przejmie od Tandem Media reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios wraz z zespołem, który do tej pory prowadził te działania. W ofercie kierowanej do klientów bezpośrednich i agencyjnych znajdą się propozycje związane z emisją reklam na ekranach kin i działaniami w obiektach kinowych, a także partnerstwa i rozwiązania niestandardowe. Zespół Helios Media stworzą dotychczasowi specjaliści ds. sprzedaży ze spółki Helios, zajmujący się obsługą klientów bezpośrednich i współpracą z dystrybutorami filmów, oraz kilkuosobowy zespół handlowy na czele z Edytą Mirończuk, wcześniej pracujący w strukturach Tandem Media z klientami agencyjnymi. Prezesem Helios Media jest Marcin Jamróz, a Mirończuk – wiceprezesem.

Zdjęcia: Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl.

Paweł Piasecki 946 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.