Gong ze złotem na Clio Entertainment Awards

Kampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.

Agencja Gong (Group One) zdobyła złoto za kampanię “Sztuka kradzieży” zrealizowaną dla Netfliksa. Kampania, której celem była promocja nowego sezonu serialu Netfliksa “Lupin”, została zrealizowana we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie, agencją Wavemaker oraz MSL Warsaw.

Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana Gongowi za ten projekt. Agencja została wyróżniona wcześniej za "Sztukę kradzieży" nagrodami na konkursach Golden Drum, Epica Awards, Cannes Lions (Złoty Lew) oraz KTR.

Katarzyna Kacprzak 668 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.