PayPo stawia w kampanii na brand heroes

Spoty z PayPokami są emitowane w sieci od września i w samym YouTube mają 3 mln wyświetleń.

Największa kampania w historii PayPo, marki płatności odroczonych (BNPL), składająca się z wielokanałowych aktywności, ruszyła we wrześniu br. Cała komunikacja opiera się na brand heroes PayPokach. Trzy animowane postaci różnią się fizycznie – kolorem, kształtem i wzrostem, mają też odmienne charaktery i inaczej podejmują decyzje zakupowe, a łączy je zamiłowanie do kupowania z odroczonym terminem płatności.

– Każdy z naszych nowych brand heroes odwołuje się swoją kolorystyką do logotypu i posługuje się unikalnym językiem nawiązującym do naszej nazwy. Wybór PayPoków na naszych brand heroes nie był przypadkowy. Z naszych badań wynika, że kupujący nie lubią reklam usług finansowych, nie zapadają im one w pamięć. Postawiliśmy zatem na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam zaistnieć mocniej w świadomości konsumentów, a także wyraźniej zaakcentować naszą obecność na rynku rozwiązań finansowych – mówi Piotr Szymczak, dyrektor operacyjny PayPo.

Spoty z PayPokami uzyskały już 3 mln wyświetleń na YouTube. W listopadzie premierę miał spot świąteczny, który oprócz internetu jest emitowany także przed filmem „Listy do M. 5” w 53 kinach Helios w Polsce. Równolegle z kampanią świąteczną w listopadzie ruszyła loteria PayPoGranie, w której do wygrania jest m.in. samochód Toyota Aygo X. Spot reklamowy zachęcający do udziału w loterii będzie emitowany w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych.

Istotnym elementem kampanii będą działania digitalowe. Reklamy PayPo pojawią się w popularnych kanałach wideo, w największych portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoorową (ekrany DOOH) w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia. Pojawią się ponadto reklamy w Spotify i kanałach własnych.

Koncept kampanii stworzyła agencja Up, za produkcję animacji odpowiada Badi Badi.

Paweł Piasecki 947 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.