PayPo stawia w kampanii na brand heroes
Spoty z PayPokami są emitowane w sieci od września i w samym YouTube mają 3 mln wyświetleń.
Spoty z PayPokami uzyskały już 3 mln wyświetleń na YouTube. W listopadzie premierę miał spot świąteczny, który oprócz internetu jest emitowany także przed filmem „Listy do M. 5” w 53 kinach Helios w Polsce. Równolegle z kampanią świąteczną w listopadzie ruszyła loteria PayPoGranie, w której do wygrania jest m.in. samochód Toyota Aygo X. Spot reklamowy zachęcający do udziału w loterii będzie emitowany w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych.
Istotnym elementem kampanii będą działania digitalowe. Reklamy PayPo pojawią się w popularnych kanałach wideo, w największych portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoorową (ekrany DOOH) w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia. Pojawią się ponadto reklamy w Spotify i kanałach własnych.Koncept kampanii stworzyła agencja Up, za produkcję animacji odpowiada Badi Badi.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.