Olx kontra e-zło w nowej kampanii od PZL [wideo]

W ramach kampanii powstały cztery spoty, każdy poświęcony innemu oszustwu w sieci.

Marka Olx startuje z kolejną kampanią edukacyjną. W spotach bohaterowie ostrzegają, przypominają i tłumaczą, jak nie dać się oszukać w sieci. Seria krótkich, pouczających filmów powstała z udziałem Jacka Borusińskiego (Sherlocka) i Sebastiana Stankiewicza (Watsona).

Za kreację odpowiada agencja PZL. Produkcja po raz kolejny spoczęła w rękach Lucky Luciano Pictures. Media dla Olx planuje i kupuje Media Concept. W ramach kampanii powstały cztery spoty, każdy poświęcony innemu oszustwu w sieci. Reżyserem filmów jest Sławomir Szczęśniak.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.