Podcasty Handelextra

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol.

Na ile obecne zachowania konsumentów różnią się od tych z czasów rozpoczęcia pandemii? I jak odpowiadać na paniki konsumenckie, które skutkują np. zakupami na zapas. A także jak jak się komunikować z zaniepokojonymi konsumentami? O tym wszystkim i zmianach w sposobie działania rozmawiamy na przykładzie Mlekpolu.

Ten podcast jest częścią projektu Next Day Studio, którego organizatorami są magazyny: „Handel”, „Media Marketing Polska” oraz „Food Service”. Trzy redakcje łączą siły w różnorakich kanałach (portale, miesięczniki, media społecznościowe, aplikacje podcastowe itp.) i we wszelkich formach dziennikarskich (artykuły, analizy, wywiady, case studies, podcasty, dyskusje).

Co tydzień, w każdą listopadową środę, omawiamy jedną z kluczowych zmian zachodzących na rynkach retailu, HoReCa i marketingowym. Tydzień z daną zmianą oznaczony jest hasłem przewodnim, które wraz z ekspertami, badaczami i rynkowymi graczami rozkładamy na czynniki pierwsze. Wszystko po to, aby uzyskać 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta – jego zachowania, nawyki, sposób spędzania czasu, styl życia, potrzeby, obawy czy pragnienia.