Nutella zaprosiła do świątecznej kampanii 85-letnią influencerkę

W siedmioczęściowej serii na Instagramie, gdzie ma prawie 300 tys. obserwujących, Nonna Pia pokazuje z kuchni swojego domu w New Jersey, jak tworzyć włoskie desery świąteczne.

Marka Nutella (Ferrero) ma teraz oficjalną Nonnę (włoskie określenie babci). Jest nią 85-letnia influencerka z mediów społecznościowych, która nazywa się Nonna Pia. W świątecznej kampanii agencji Terri & Sandy staje się ona “Nutella Nonna”.

– Cała aktywacja polega na tym, jak zainspirować ludzi do rozpoczęcia pieczenia z Nutellą w okresie świątecznym – mówi Chris Cannon, dyrektor kreatywny Terri & Sandy.

Kampania zachęca ludzi do dzielenia się świątecznymi przepisami na Instagramie przy użyciu #NutellaNonnaContest i tagowania @nutella. Nagrody przyznawane co tydzień to m.in. gadżety z marką Nutella, takie jak fartuchy i “brzydkie świąteczne swetry” lub bony na brunch z własną Nonną. Jedną z głównych nagród jest rodzinna wycieczka dla czterech osób do Włoch.

Za każde zgłoszenie Nutella przekazuje 1 dol. na rzecz Generations United, krajowej organizacji non-profit, która pracuje nad poprawą życia dzieci, młodzieży i starszych dorosłych poprzez programy, polityki i strategie międzypokoleniowe.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.