Kompania Piwowarska z marką Tyskie partnerem piłkarskiej reprezentacji

Kontrakt zawarto na lata 2023-26.

Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, podpisała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) umowę sponsorską, zgodnie z którą jej sztandarowa marka piwa Tyskie będzie od nowego roku oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji kraju. Kontrakt zawarto na cztery lata.

PZPN ma pięć grup sponsorów reprezentacji: głównym jest PKN Orlen (to spuścizna po przejętej Grupie Lotos). Nike jest oficjalnym dostawą sprzętu, a firma kurierska InPost – sponsorem strategicznym. Oprócz tego jest jeszcze sześciu oficjalnych sponsorów (Biedronka, Leroy Merlin, Tarczyński, STS, Oshee i T-Mobile Polska) oraz pięciu oficjalnych partnerów: Fakro, Ustronianka, 99rent, Alior Bank i Inszury.pl. Tyskie będzie tu szóstym.

Zawarta przez KP umowa obejmuje dwa duże turnieje: Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie. – Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem – mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN.

Maciej Burlikowski 1716 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.