NEM Zagreb startuje 7 grudnia
To międzynarodowy event, który koncentruje się na produkcjach telewizyjnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Branża spotka się w stolicy Chorwacji na 3 dni.
Głównym celem spotkania w stolicy Chorwacji jest edukowanie, łączenie i promowanie profesjonalistów, firm i projektów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ambicjami organizatorów są wpływanie na zwiększanie miejsc pracy w branży audiowizualnej w regionie, wspieranie koprodukcji, pozyskiwanie treści z regionu CEE i poza nim, a także zachęcanie globalnych nadawców do sięgania po produkcje z tego regionu.
„Media Marketing Polska” oraz serwis MMP24 są partnerami mediowymi wydarzenia.
Więcej materiałów na temat NEM Zagreb 2022 na stronie wydarzenia.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.