NEM Zagreb startuje 7 grudnia

To międzynarodowy event, który koncentruje się na produkcjach telewizyjnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Branża spotka się w stolicy Chorwacji na 3 dni.

Cztery lata temu, po ponad dziesięciu latach organizowania największego wydarzenia branży telewizyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, NEM Dubrovnik, firma Mediavision uznała, że istnieje potrzeba zorganizowania oddzielnego spotkania dotyczącego tworzenia treści telewizyjnych i wideo. Pierwsza edycja NEM Zagreb odbyła się w 2019 r. Tegoroczne spotkanie branży w stolicy Chorwacji zaplanowano na 7-9 grudnia.

NEM Zagreb to event skoncentrowany na regionie CEE i krajach, które mają skromniejsze możliwości produkcyjne niż światowa czołówka. Poza projekcjami, dyskusjami panelowymi i wydarzeniami networkingowymi organizowane są konkursy i warsztaty telewizyjne oraz prezentacje wybranych rynków oraz europejskich festiwali telewizyjnych.

Głównym celem spotkania w stolicy Chorwacji jest edukowanie, łączenie i promowanie profesjonalistów, firm i projektów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ambicjami organizatorów są wpływanie na zwiększanie miejsc pracy w branży audiowizualnej w regionie, wspieranie koprodukcji, pozyskiwanie treści z regionu CEE i poza nim, a także zachęcanie globalnych nadawców do sięgania po produkcje z tego regionu.

„Media Marketing Polska” oraz serwis MMP24 są partnerami mediowymi wydarzenia.

Więcej materiałów na temat NEM Zagreb 2022 na stronie wydarzenia.

Piotr Machul 369 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.