Startuje nowa kampania Rocketjobs.pl [wideo]

Klip wyprodukował dom produkcyjny F25.

RocketJobs.pl, portal rekrutacyjny dla branż marketingu, nowoczesnej sprzedaży, finansów, inżynierii oraz HR, zapytał swoich użytkowników, jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem “Jak pisać spoko ogłoszenia o pracę?”.

Jej główną osią jest spot wideo pokazujący zdenerwowanie kandydatki na widok złej oferty pracy. W ramach kampanii powstał landing page (pod adresem jakpisacspokoogloszeniaoprace.pl)z treściami poradnikowymi dla firm i rekruterów. Powstały również krótsze wersje spotu: 30-sek. i 15-sek.

Filmy emitowane są na platformie YouTube oraz w kanałach społecznościowych marki. Pomysłodawcą projektu jest zespół marketingu RocketJobs.pl, a dyrektorem kreatywnym oraz reżyserem spotu - Tomasz Dubiel. Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Za branding kampanii odpowiada studio kreatywne Super Super. Działaniom towarzyszy szereg aktywności mediowych i liczne współprace z influencerami.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.