RASP, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Tandem Media, Bauer i Grupa Wyborcza z tytułami Biuro Reklamy Roku
Tytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).
Tytułem Biuro Reklamy Internetowej Roku uhonorowano biuro Ringier Axel Springer Polska (RASP). Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku zostało TVN Media, Biurem Reklamy Radiowej Roku jednostka Grupy RMF. Firma AMS otrzymała tytuł Biuro Reklamy OOH Roku. W kategorii kino Biurem Reklamy Roku zostało Tandem Media, magazyny – Wydawnictwo Bauer, a dzienniki – biuro Grupy Wyborcza.
Redakcja przyznała też wyróżnienia dla biur reprezentujących poszczególne kategorie mediów. Otrzymały je: Grupa Olx, Sarigato/Sataku, Wirtualna Polska, Polsat Media, Tandem Media (radio), Clear Channel Poland, Newa Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i RAS Polska (dzienniki).
Pełne opisy nagrodzonych i wyróżnionych wraz z uzasadnieniem redakcji znaleźć można w raporcie „Biura reklamy 2022”. Opublikowany jest on w grudniowym numerze „Media Marketing Polska”, który właśnie trafia na rynek.
Raportowi co roku towarzyszy badanie biur reklamy przeprowadzane przez firmę Kantar na zlecenie „Media Marketing Polska”. Badane są biura reklamy poszczególnych kategorii mediów działające na naszym rynku. Badanie zostało przeprowadzane metodą CATI pod koniec października br.