Przyznano nagrody w konkursie Timecode Akcja Animacja

Główna nagroda w 5. edycji konkursu adresowanego do grafików i motion designerów trafiła do duetu Przemysław Białasz i Karol Dynysiuk.

15 grudnia 2022 r. podczas uroczystości w CHPTR by Bites w Centrum Praskim Koneser zakończyła się 5. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja. Główna nagroda trafiła do duetu twórców: Przemysława Białasza i Karola Dynysiuka. Zdobyli oni największe uznanie liczącego kilkanaście osób jury, w skład którego weszły osoby związane z branżą motion designu.

Konkurs Timecode Akcja Animacja to cykliczne już wydarzenie dla grafików i motion designerów. Umożliwia on zaistnienie w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Tegoroczny konkurs odbył się pod hasłem CSR. Zadaniem uczestników było stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane zaś przez Ucho Studio.

Spośród zgłoszonych w listopadzie prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybrało w pierwszej kolejności pięciu półfinalistów, którzy zostali zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu pracowali nad swoimi animacjami.

Ostatecznie, w tegorocznej edycji konkursu Grand Prix zdobył duet: Przemysław Białasz i Karol Dynysiuk. Poza główna nagrodą i pierwszym miejscem w konkursie były również wyróżnienia, w tym przyznane przez partnerów konkursu. Otrzymali je:

  • Wyróżnienie Ergo Hestia: Przemysław Białasz, Karol Dynysiuk
  • Wyróżnienie Clovin: Marta Jagodzińska, Aleksandra Belash
  • Wyróżnienie Asseco: Olgierd Łuszczak
  • Wyróżnienie dla pracy studenckiej: Johannes Utri
  • Wyróżnienie specjalne: Zuzanna Barbachowska

Pula nagród w konkursie wyniosła 25 tys. zł, a fundatorem nagród rzeczowych była marka Wacom. Laureat Grand Prix otrzymał nagrodę główną 10 tys. zł oraz tablet Wacom. Twórcy wyróżnionych prac partnerów konkursu, Ergo Hestia, Clovin i Asseco, otrzymali nagrody w wysokości 3 tys. zł. Dla twórcy wyróżnionej pracy studenckiej firma Wacom przygotowała również niespodziankę.

– Cieszymy się, że konkurs cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem młodych twórców, którzy upatrują w nim przepustki do wymarzonej pracy i możliwości pokazania swojego talentu w branży motion designu – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu. – W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne – dodał Tomasz Dławichowski.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5. edycji konkursu Timecode Akcja Animacja odpowiadało s2dio.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.