Produkcja OTO Film wyświetlana na Times Square

W najnowszej reklamie Viant Technology oglądamy okolice Centrum Nauki Kopernik przeobrażone w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym.

Futurystyczny spot zrealizowany przez OTO Film i Aggressive prezentuje koncepcję New Open Web wdrażaną przez Viant Technology, amerykańską firmą zajmującą się marketingiem cyfrowym. W koncepcji chodzi o tworzenie jeszcze ciekawszych i bardziej przykuwających uwagę odbiorcy treści dzięki wykorzystaniu technologii AR i VR, a także AI.

Spot promujący New Open Web miał premierę w Stanach Zjednoczony we wrześniu. Był emitowany zarówno w mediach cyfrowych, jak i tradycyjnych. Dodatkowo reklama była wyświetlana na jednym z najbardziej prestiżowych nośników OOH - na placu Times Square na w Nowym Jorku. Dziennie to miejsce odwiedza średnio 400 tysięcy osób.

Pokazanie możliwości stwarzanych przez New Open Web wymagało odpowiedniej oprawy wizualnej. Reżyserią spotu zajął się duet Alex Topaller i Dan Shapiro z nowojorskiego studia Aggressive. Twórcy w przeszłości realizowali spoty m.in. dla OnePlus, Carlsberga, Oppo czy Huawei. Szczególnie interesuje ich zderzenie tradycyjnej techniki zdjęciowej z nowymi technologiami.

Zdjęcia do reklamy zrealizowano na bulwarach wiślanych i w okolicach Centrum Nauki Kopernik. Produkcją spotu zajęło się studio OTO Film, dla którego jest to już kolejny projekt realizowany wspólnie z Aggressive.

W 60-sekundowym spocie dla Viant Technology na ekranie przewijają się palmy swobodnie zmieniające kształt, postacie wychodzące z baniek, hologramy artystów i wyświetlacze zawieszone w przestrzeni miejskiej. - Pierwszego dnia skorzystaliśmy z wolumetrycznego skanu. Za tym hasłem kryje się technika trójwymiarowej rejestracji przestrzeni, którą następnie można obserwować zarówno na ekranach, jak i za pośrednictwem wyświetlaczy 3D i gogli VR – tłumaczy Nicole Czober, koordynatorka produkcji z ramienia OTO Film. - Na planie użyliśmy czterech czujników głębi, na które składają się kamery i laserowe skanery. Dzięki temu nagrywaliśmy nie tylko obraz, ale także mapowaliśmy przestrzeń, co pozwoliło nam na trójwymiarową prezentację konkretnych scen - dodaje Tomasz Runowicz, koordynator VFX.

Studio Filmowe OTO w br. obchodzi 30-lecie istnienia. We współpracy z agencjami reklamowymi i twórcami zrealizowało niemal 3 tys. produkcji reklamowych dla czołowych marek w Polsce, m.in. Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4 Play, NC+, Coca-Cola, Ferrero. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures czy Great Guns.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.