T-Mobile nie będzie już sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Kontrakt, który wygasa z końcem br., nie zostanie przedłużony.
Telekom wystosował w tej sprawie oświadczenie: “Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła wiele działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T-Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów”.
W maju br. PZPN pozyskał jako sponsora firmę kurierską InPost, a niedawno namówił Kompanię Piwowarską, producenta piwa Tyskie, do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski.
PZPN ma pięć grup sponsorów reprezentacji: głównym jest PKN Orlen (to spuścizna po przejętej Grupie Lotos), Nike jest oficjalnym dostawą sprzętu, a firma kurierska InPost – sponsorem strategicznym. Oprócz tego jest jeszcze pięciu oficjalnych sponsorów (Biedronka, Leroy Merlin, Tarczyński, STS i Oshee) oraz sześciu oficjalnych partnerów (Fakro, Ustronianka, 99rent, Alior Bank, Inszury.pl oraz wspomniane Tyskie).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.