Top Radia 357 po raz drugi
107 utworów, które zdobyły najwięcej głosów słuchaczy, zaprezentowano 1 stycznia podczas 12-godzinnej audycji na żywo.
Audycję nadawano tym razem z Gdańska, z 32. piętra najwyższego budynku w Trójmieście – Olivia Star. Zeszłoroczna, pierwsza edycja topu realizowana była z 46. piętra warszawskiego wieżowca Warsaw Unit. Od południa do zakończenia tegorocznego notowania prowadzona była także transmisja wideo za pośrednictwem platformy Twitch. Gospodarzami audycji podzielonej na cztery 3-godzinne bloki byli kolejno Piotr Stelmach, Marek Niedźwiecki, Ola Budka i Marcin Łukawski. Po godz. 21 dla kameralnej publiczności zgromadzonej w Gdańsku koncert na żywo zagrał Ray Wilson, znany m.in. jako wokalista grupy Genesis.
Podczas audycji uruchomiona została sprzedaż kolekcji koszulek zaprojektowanych wraz z marką “Pan tu nie stał”. W trakcie wydarzenia koszulki zamówiło ponad 2500 osób.
Po notowaniu, podobnie jak rok wcześniej, nastąpił znaczny wzrost liczby patronów wspierających Radio 357 za pośrednictwem platformy Patronite.pl. Z wynikiem ponad 48 tys. patronów Radio 357 ma więcej wspierających niż największy projekt na amerykańskiej platformie crowdfundingowej Patreon. Deklarowane miesięczne wsparcie stacji to obecnie ponad 857 tys. zł, a łączne wsparcie przez dwa lata przekroczyło 19 mln zł.
Partnerem Topu Radia 357 była marka Skoda (rok temu Lexus). – Już kolejny raz Skoda włącza się z nami w realizację dużych przedsięwzięć. Dwukrotnie organizowaliśmy Scenę 357 towarzyszącą koncertom trasy “Żywiec Męskie Granie”. Wspierali nas także podczas akcji sadzenia Lasu Radia 357 oraz audycji “PL21” – mówi Julia Kohman, zarządzająca w stacji sprzedażą i marketingiem.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.