PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek

Ubezpieczyciel zadowolony ze współpracy z ambasadorką marki.

Grupa PZU, największa krajowa firma ubezpieczeniowa, jest bardzo zadowolona ze współpracy sponsorskiej z tenisistką Igą Świątek, która od stycznia 2021 r. jest ambasadorem marki PZU i występuje w jej reklamach (kontrakt obowiązuje jeszcze rok). Jak bowiem wyliczyła agencja badawcza Sponsoring Insight, przez cały ubiegły rok w mediach ukazało się niemal 40 tys. materiałów, w których pojawiła się Iga Świątek eksponująca markę PZU. Przekłada się to na przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego, niemal trzykrotnie więcej niż w 2021 r.

– Wartość ekwiwalentu reklamowego, jaki w zeszłym roku wypracowała dla PZU Iga Świątek, jest efektem jej wspaniałych osiągnięć podczas turniejów. Jej obecność w gronie najlepszych sportowców przyczynia się do dużej ekspozycji i zasięgu marki PZU nie tylko w Polsce i Europie, gdzie działamy biznesowo, lecz także na całym świecie – mówi Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU.

Iga Świątek zajmuje pierwsze miejsce w rankingu WTA. W 2022 r. wygrała osiem turniejów, w tym dwa wielkoszlemowe (Roland Garros i US Open), wygrała też plebiscyt „Przeglądu Sportowego” na Sportowca Roku.

Maciej Burlikowski 1716 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.