PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek
Ubezpieczyciel zadowolony ze współpracy z ambasadorką marki.
– Wartość ekwiwalentu reklamowego, jaki w zeszłym roku wypracowała dla PZU Iga Świątek, jest efektem jej wspaniałych osiągnięć podczas turniejów. Jej obecność w gronie najlepszych sportowców przyczynia się do dużej ekspozycji i zasięgu marki PZU nie tylko w Polsce i Europie, gdzie działamy biznesowo, lecz także na całym świecie – mówi Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU.
Iga Świątek zajmuje pierwsze miejsce w rankingu WTA. W 2022 r. wygrała osiem turniejów, w tym dwa wielkoszlemowe (Roland Garros i US Open), wygrała też plebiscyt „Przeglądu Sportowego” na Sportowca Roku.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.