I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
Najczęściej słuchamy radia w samochodzie.
Najwięcej słuchaczy włącza radio w samochodzie – 11,6 mln osób. Już czwarty rok z rzędu jest to najpopularniejsze miejsce słuchania. Na kolejnych miejscach plasują się dom (9,5 mln) i praca (3,8 mln). Jest to medium szczególnie popularne w grupie wiekowej 40-59 lat (zasięg tygodniowy 90,3%), ale minimum raz w tygodniu włącza też radio blisko 80% osób w wieku 15-24 lata.
Analiza została przygotowana przez zespół porozumienia I Love Radio (platformy wiedzy o rynku i reklamie radiowej tworzonej przez Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i ZPR Media) na podstawie badania Radio Track realizowanego przez Kantar Polska.
Pełny raport „Radio 2022” dostępny jest za darmo tutaj.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.