Biedronka inwestuje w wizerunek

Działania reklamowe zaplanowano długofalowo - na cały rok.

Jeronimo Martins Polska, właściciel największej w kraju pod względem obrotów sieci handlu detalicznego liczącej 3,4 tys. sklepów Biedronka, inwestuje w kampanię wizerunkową, by przekonywać, że nawet w czasie galopującej inflacji ma niskie ceny, ale również atrakcyjny asortyment.

Ten rok sieć zaczęła od „Biedronkowych Oszczędności”, nowej platformy komunikacyjnej, za której pośrednictwem będzie komunikować najniższe ceny i najbardziej atrakcyjne promocje. Natomiast kampania wizerunkowa ma pomóc budować relacje z konsumentami oparte nie tylko na argumentach cenowych. – Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią „Do Biedronki idę”. Każdy z nich ma inny, własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas, bo tu zrobi zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubi robić je najbardziej – wskazuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor marketingu sieci Biedronka.

Kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: TV, radiu, OOH i DOOH, digital, social media, prasa oraz we własnych mediach JMP. Za kreacje odpowiada agencja Duda, a zakup mediów realizuje Wavemaker. Kampania będzie miała kolejne odsłony.

Maciej Burlikowski 1716 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.