Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]

O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria internetowych poradników.

Rankomat.pl, internetowa porównywarka m.in. ofert ubezpieczeniowych, wystartowała z kampanią budującą świadomość ubezpieczeniową wśród podróżnych i narciarzy. W jej ramach pojawi się w telewizji z nowym spotem oraz na niestandardowych nośnikach w kurortach narciarskich i na drogach wyjazdowych z kraju. O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria poradników na głównej stronie marki, które razem z działaniami w social mediach są częścią jej marketingowej strategii 360 stopni.

Z danych porównywarki wynika, że prawie 30% wyjeżdżających w styczniu br. za granicę zdecydowało się na wyjazd na narty. Do połowy stycznia głównymi kierunkami narciarzy były Włochy, Austria i Słowacja.

– Widzimy rosnącą świadomość urlopowiczów, szczególnie wśród tych, którzy wyjeżdżają do krajów z wysokimi kosztami leczenia, jak np. Stany Zjednoczone czy Szwajcaria. Tam podróżni decydują się na pakiety o wyższych sumach kosztów leczenia. Widać to także w naszych badaniach, gdzie tylko 10% Polaków zadeklarowało, że chce oszczędzać na ubezpieczeniach. Zdarzają się przypadki, jak ten na jednym z austriackich stoków, gdzie koszt leczenia złamanej nogi wyniósł ponad 400 tys. zł. Dlatego w najnowszej kampanii chcemy budować świadomość, że przy niewielkich kosztach polisy można w pełni się zabezpieczyć i bezstresowo cieszyć się urlopem. To także dla nas szansa, aby pokazać podróżnym, że dzięki rankomat.pl wybór optymalnej polisy jest łatwy i szybki – komentuje Dawid Pożoga, CMO Rankomat.pl.

Kampania jest prowadzona w TV, internecie oraz w social mediach marki. Kreacje reklam przygotowała agencja Przestrzeń, produkcją spotu zajęło się studio Lunapark, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Jak deklaruje działający od 2008 r. Rankomat.pl, za pośrednictwem porównywarki Polacy kupili już prawie 2 miliony polis. Rankomat.pl jest częścią grupy Bauer Media, która skupia wydawnictwa, stacje radiowe, produkty i usługi cyfrowe oraz porównywarki internetowe. Oprócz rankomat.pl grupa posiada również inne porównywarki ubezpieczeniowe i finansowe między innymi w Czechach, Słowacji, krajach skandynawskich i Hiszpanii.

(Współpraca: Paweł Piasecki)

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.