Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]

Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska rozpoczyna kampanię reklamującą internet Światłowód Pro 2.0, czyli jak obiecuje operator, dostęp do sieci z prędkością do 2 Gb/s (łącznie) nawet na kilku urządzeniach jednocześnie.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz w formie materiałów drukowanych. Spot będzie można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu i TVN. Ponadto kreacja będzie emitowana w mediach społecznościowych w specjalnie stworzonych formatach.

Za kreację spotu w reżyserii Sebastiana Pańczyka odpowiadają agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska. Nad produkcją czuwało studio Graffiti, postprodukcję wykonało studio Orka, a udźwiękowienie – Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media, zaś odsłoną kampanii w social mediach zajmuje się Follow Agency.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.