Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".
Od 1 do 28 lutego w aplikacji trwa akcja promocyjna “-50% na pierwsze zakupy w Jush”. Każdy uczestnik akcji, który utworzy konto klienta w aplikacji, otrzyma jednorazowo kupon rabatowy o wartości 50% na zakupy, przy czym ich łączna wartość musi wynosić od 40 do 50 zł.
Żabka Jush, aplikacja należąca do spółki Lite e-Commerce z grupy Żabka, wystartowała w 2021 r. w Warszawie, a obecnie działa także w Piasecznie, Gdańsku, Sopocie, Katowicach, Krakowie i Poznaniu. Aplikacja chwali się najniższym na rynku progiem darmowej dostawy (każde zamówienie powyżej 35 zł).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.