Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"

To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".

Trzy spoty promocyjne pokazujące zalety ekspresowych (dostawa w 15 minut) zakupów dokonywanych za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush zobaczymy w internecie, w tym również w mediach społecznościowych. Reklama pojawi się także w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable TV. Ponadto kampania będzie prowadzona na nośnikach OOH – ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze, w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Trójmieście – oraz w lokalnych stacjach radiowych.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a produkcją Best Regards Production. Za reżyserię wszystkich trzech spotów i wykonanie zdjęć do działań OOH odpowiada Zuza Krajewska, znana m.in. z kampanii dla marek Puma, HalfPrice i House.

Od 1 do 28 lutego w aplikacji trwa akcja promocyjna “-50% na pierwsze zakupy w Jush”. Każdy uczestnik akcji, który utworzy konto klienta w aplikacji, otrzyma jednorazowo kupon rabatowy o wartości 50% na zakupy, przy czym ich łączna wartość musi wynosić od 40 do 50 zł.

Żabka Jush, aplikacja należąca do spółki Lite e-Commerce z grupy Żabka, wystartowała w 2021 r. w Warszawie, a obecnie działa także w Piasecznie, Gdańsku, Sopocie, Katowicach, Krakowie i Poznaniu. Aplikacja chwali się najniższym na rynku progiem darmowej dostawy (każde zamówienie powyżej 35 zł).

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.