Ruszyły zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU
Do 10 lutego 2023 r. agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego jury przyzna nagrody w kategoriach głównych. Podczas Gali konkursu dowiemy się też, kto otrzyma nagrody główne oraz Grand Prix.
Zgłoszenia do V edycji konkursu są przyjmowane w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. Ogłoszenie nominowanych nastąpi 18 kwietnia. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2022 r. “Media Marketing Polska” jest partnerem tego wydarzenia.
Więcej informacji: https://pmdiamonds.eu/

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.